به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، بیست و پنجمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیطزیست استان خراسان رضوی به ریاست علیرضا قامتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و با حضور وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و دبیر کارگروه و سایر اعضا برگزار شد.
در این جلسه موضوعات شهرهای مشهد، زبرخان، طرقبه - شاندیز، کلات، ملکآباد، تایباد، فیروزه، داورزن، ششتمد، رشتخوار، کاشمر و گناباد موردبررسی قرار گرفت که این موضوعات مرتبط با احداث واحد پسته فراوری شده، اجرای انبار نگهداری و ذخیرهسازی محصولات فلزی، چوبی و سلولزی، اجرای طرح خدمات رفاهی بینراهی، اجرای طرح گلخانه، اجرای جایگاه عرضه بنزین، اجرای طرح بستهبندی سبزی جات و صیفیجات، اجرای طرح پرورش دام، طیور و تولیدی قارچ خوراکی، اجرای طرحهای وابسته به کشاورزی، احداث واحد سنگ گچ دانهبندی، اجرای طرح بتن سیال متخلخل و طرح جامع تفصیلی شهر خرو در دستور کار اعضا قرار داشت.
همچنین فرمانداران بهصورت ویدئوکنفرانس و از محل فرمانداری شهرستانها در این جلسه حضور یافته و دیدگاهها و نظرات تخصصی خود را در خصوص موضوعات مطرحشده ارائه کردند.